poniedziałek, 17 lutego 2014

Szablon - problemy

Jak nie którzy zauważyli miałam wcześniej pięknie zrobiony szablon, ale niestety powodował problemy. Nie można było komentować postów. Tak teraz zlikwidowałam go mając nadzieje, że uda mi się wykonać szablon, w którym nie będzie takich problemów. Proszę was o cierpliwość i zrozumienie. Już nie długo postaram się stworzyć nowy.
Zachęcam was do komentowania mojego rozdziału. Będzie miło wiedzieć jak w waszych oczach wyglądają moje wypociny. Zachęcam was również do częstego zaglądania tutaj przynajmniej raz na dwa tygodnie wtedy pojawiają się nowe rozdziały.

AKTUALIZACJA
Rozwiązałam problem z komentowaniem. Niestety nie działał kod na menu, które ładnie przygotowałam, ale teraz jest kolejny problem. Nie ma połowy nagłówka. Nie wiem jeszcze dla czego, ale w tej chwili tego nie naprawię. Życzę miłego czytania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz